Samenwerking gezocht voor conceptual-fashion met het thema snake print, Lady Gag

This topic contains 1 reply, has 2 voices, and was last updated by  Evie 1 week, 1 day ago.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author

Patrick Arthur
    Participant

Model en Muah gezocht voor: (goed lezen)
    een conceptual-fashion met het thema snake print, Lady Gaga, tribal urban city.
    [IMG]http://i67.tinypic.com/34nr807.png[/IMG]

Datum december begin januari nader te bepalen
    wie is beschikbaar? ben ik opzoek voor een nieuw faces voor uit werken van een conceptual fashion shoot in de sfeer van Lady Gaga
    Gecombineerd met unieke styling.

De shoot word met minder weer gehouden in de prachtige tuinen van de orchideeënhoeve luttelgeest

Over de shoot en mijn visie
    De styling is geïnspireerd door het nummer Bad romance van Lady Gaga
De make-up geïnspireerd door het slangenpatroon van de schoenen en body
 Mijn goal is om jou op een stoere en vrouwelijke manier vast te leggen niet ordinair maar wel wat gewaagd dus lage standpunten, sterke blikken en houdingen.
    Daarnaast in de studio een bijpassende stoere achtergrond ik denk aan fel rood, of juist geblokt B&W wat het meer retro maakt maar wel lekker druk, rebels.

Make-up en haar mijn idee voor de make-up is om vedergeval een evenwicht te vinden tussen de styling en het gezicht gezien ik gek ben op out of the box thema’s wil ik jou als muah uit dagen om met een eigen idee of plan te komen
    Uiteraard heb ik een ideeën van mijzelf
    Uiterlijk: getint of donkere huidskleur, slank tot normaal postuur met kort of half lang haar

twee setjes kleding Maat: M,
    schoenmaat 38,39 (belangrijk)
    Vergoeding: in overleg styling en locatie is namelijk al geregeld door mij
    Tijd: (staat nog open)
    Ervaring: bekent met high fashion of bereidt erin te verdiepen (poses en uitstraling)
 Zelfverzekerd met poseren op hoge hakken (belangrijk)

In het board hieronder kunnen jullie zien wat de look en feel van de shoots vooral moet zijn, tevens de styling
    Mochten jullie mijn eigen werk willen zien dan kan dat op mijn website.
    http://www.treffersfotografie.nl

Groet Patrick Arthur Treffers

Evie
    Participant

Intresse

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)

You must be logged in to reply to this topic.

People Who Like Thisx

Loading...