Uitbreiden portfolio

This topic contains 5 replies, has 6 voices, and was last updated by  Jord 1 month ago.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Larissa
    Participant

Ik ben opzoek naar een fotograaf die het leuk vindt om zowel mijn portfolio als die van uzelf uit te breiden. Ik heb al enige ervaring met voor de camera staan, maar zou dit nog graag nog vaker willen doen.

Ben jij opzoek naar een uniek uiterlijk voor de camera? Neem dan contact met me op!

Mark
    Participant

Hoi,

Ik heb een studio in Haarlem. Ik zou wel met je willen werken. Als mijn werk je aanspreekt

Mark

Anonymous

Hoi Larissa,
    Leuk portfolio heb je inmiddels al opgebouwd! Mocht je een fotograaf zoeken in de buurt van Alkmaar geef dan snel een berichtje terug. Kunnen we even kijken wat jij pecies in gedachten hebt als je dat leuk lijkt.

groetjes

Frits
    Participant

Hoi,

En ja ik ben op zoek naar een uniek model met uitstraling 🙂
    Zou zeker met je willen samenwerken, ik heb een aantal projecten lopen mogelijk dat dit tot de verbeelding spreekt.
    Kijk eens op mijn website.

Hopelijk tot ziens

MVG

Frits

Reinier
    Participant

Nou Larissa… volgens mij matchen onze oproepjes aardig met elkaar! Wat mij betreft plannen we een fotoshoot in. Het thema zullen we in overleg vaststellen, net als de locatie en tijdstip.

Ik werk vaak met een team (dus incl kledingsylist en een MUA). Als dit je aanspreekt hoor ik het graag van je.

Vriendelijke groet, Reinier.

Jord
    Participant

Met Sproetjes! Ja, ik zou graag eens met je samenwerken. Zie mijn Portfolio hier of anders mijn website https://jordvisser.nl/

Hartelijke griet,
    Jord

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)

You must be logged in to reply to this topic.

People Who Like Thisx

Loading...