TFP samenwerking om portfolio op te bouwen

This topic contains 2 replies, has 2 voices, and was last updated by  Kim 4 months, 1 week ago.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author

Kim
    Participant

Ik zoek een leuke, spontane, actieve en creatieve fotograaf in omgeving Eindhoven op TFP basis om figuratie portfolio op te bouwen. Ik heb diverse opdrachten gedaan met “eigen” foto’s, graag wil ik verder uitbreiden met professionele foto’s. Misschien ben jij een beginnende fotograaf die ook portfolio op wil bouwen, of wellicht heb je leuke opdrachten of projecten. geef me een seintje en wie weet kunnen we iets voor elkaar betekenen

creatief, realistisch, doordacht, tintje gewaagd, stereotype, out of the box, grafisch,studio, lokatie

Geen bikini, lingerie of naakt.

Grtzzz

Giel en Paula
    Participant

Hoi Kim ,
    ik zou zeggen ,kom eens naar Landgraaf met de Trike ,wij hebben een studio in huis,en zo te lezen voldoen wij aan jou verwachtingen ,wij doen voornamelijk fashion en glamour fotografie,dat shooten doe ik samen met mijn vrouw Paula ,ik Giel fotografeer en Paula assisteert mij erbij, zie ook onze website voor meer informatie http://www.gielweijgerse.nl

Kim
    Participant

Hoi Giel,

Bedankt voor je uitnodiging, ik zal m zeker in gedachten houden. Vooralsnog probeer ik het iets dichter bij huis te zoeken.
    Keep in Touch, grtzzz Kim

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

You must be logged in to reply to this topic.

People Who Like Thisx

Loading...