Portfolio opbouwen

This topic contains 3 replies, has 4 voices, and was last updated by  Thomas Mastwijk 2 weeks, 2 days ago.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

Joëlla
    Participant

Hoi allemaal,

Ik ben Joella, 18 jaar oud. Ik zou graag aan mijn portfolio willen werken en vroeg me af of iemand me hierbij zou willen helpen? Ik heb niet zo veel ervaring, maar ik ben er erg enthousiast over en ik zou hier ook graag aan willen werken en het gaan opbouwen.
    Ik hoop dat één van jullie interesse heeft om met mij te willen samenwerken.

Groetjes Joella

Reinier
    Participant

Beste Joëlla,

Een leuk oproepje en je, ik heb zeker interesse om met je samen te werken om jou (en mijn) portfolio verder uit te breiden.

Check even (een deel) van mijn portfolio op mijn profiel en als dit je aanspreekt hoor ik het graag van je.

Ik heb wel wat ideeën om op locatie (in jou omgeving) te werken aan ons portfolio.

Vriendelijke groet,

Reinier.

Naomi
    Participant

Heyhey,

Ik ben Naomi, en ben 19jaar oud, ik ben bezig met het uitbereiden van mijn portfolio. Nu ben ik opzoek naar een fotograaf die graag samen zou willen werken. Met eventueel portret foto’s.

Hoor graag reactie tegemoet 💁🏼‍♀️

Thomas Mastwijk
    Participant

Hoi allemaal,

Ik ben Thomas, 18 jaar oud uit de buurt van Nijmegen. Ik zou graag mijn portofolio willen uitbreiden. Ik zoek een fotograaf die me daarbij zou willen helpen. Ik heb weinig ervaring, maar ik ben leergierig en enthausiast. Als iemand interesse heeft hoor ik het graag!

Vriendelijke groetjes,
    Thomas

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)

You must be logged in to reply to this topic.

People Who Like Thisx

Loading...