Alternatief model zoekt betaalde shoots

This topic contains 3 replies, has 3 voices, and was last updated by  Anonymous 10 months, 2 weeks ago.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author

Luca
    Participant

Ik weet dat het altijd een beetje raar is als modellen casting calls posten en voor shoots vragen en zelf betaald willen krijgen haha. Maar ik heb simpelweg geld nodig en misschien wekt dit toch wat interesse bij een fotograaf die me anders misschien nooit had gevonden.

Dus. Ik ben Luca, ik ben 19, en ik ben een alternatief model. Ik ben wat “ronder” dan een fashion model, (maat38/40), en ik heb aardig wat littekens op mijn armen en heupen. Het zijn auto-mutilatie littekens, en ja je zou ze weg kunnen shoppen maar ik zie ze zelf niet als imperfecties, maar meer als een harde realiteit, waar ook wel een soort van schoonheid in zit. Ik heb ervaring met fotoshoots. Persoonlijk hou ik van alternatieve thema’s, zoals goth en fetisj, maar ik sta ook voor andere genres open. Ik doe alleen geen naakt, implied misschien maar meestal niet tijdens de eerste shoot. Ik ben handig met makeup. Als je met me zou willen werken, laat het me alsjeblieft weten 🙂

So I know it always seems a lil weird when models post casting calls asking for shoots and they want to get paid too haha. But i simply in need of some money and this might just spark some interest in a photographer’s eyes who otherwise wouldn’t have noticed me.

So. My name’s Luca, I’m 19, and I’m a alternative model. I’m a lil bit “plumper” than a fashion model, (size 38/40), and I have quite a lot of scars on my arms and hips. They are self-harm scars, and yes you could retouch them away but I personally don’t view them as flaws, rather as a harsh reality, which also holds some beauty in a way. I have experience shooting. I personally enjoy more alternative themes, like goth and fetish, but I’m open for other genres as well. I don’t do nude though, maybe implied nude but usually not on the first shoot. I am skilled with makeup. If you’d like to work with me, please let me know 🙂

John
    Participant

Beste Luca,
    Kan je mij toevoegen als vriend dan kunnen we veder praten over de shoot die ik samen wil doen en de vergoeding.
    Hoe zit je met reizen naar locatie.
    Gr. John

Luca
    Participant

Hi John,
    Ik kan je niet toevoegen omdat je blijkbaar al een maximaal aantal vrienden hebt. Je kan me wel mailen, nosferatu-necromancer@outlook.com

Anonymous

Je bent prachtig model en zou graag met je willen werken. Vriendschapsverzoek is al onderweg

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)

You must be logged in to reply to this topic.

People Who Like Thisx

Loading...